Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja
CAZARE: 1. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2. Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6. Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: - intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; - intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului. 7. Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja. 8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112. 9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.
RESTAURANT 1. Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat. 2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. 3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. 4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate. 5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC.
HOTEL ETIQUETTE a REGULILE CASEI 1. Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia. 2. Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1. Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI! 5. Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6. Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7. Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8. Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS. 9. Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10. Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI! 11. Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12. Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati cu diferite probleme in incinta Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
Citeste mai mult
Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!