Hotelul este situat in nordul statiunii, la aproximativ 100 m de plaja, punand la dispozitia oaspetilor sai toate conditiile necesare de a petrece o vacanta unica. Construit in 1979 si renovat integral in 2016, hotel Majestic Jupiter face parte, alaturi de mai multe hoteluri de pe litoral, din grupul Phoenicia Hotels. Ofera servicii de cazare si masa de tip all inclusive in restaurantul propriu, precum si numeroase variante de petrecere a timpului liber, oferind oaspetilor sai spatii de joaca pentru copii, piscina, terase, gradina. Pe terasa se organizeaza spectacole de divertisment. Hotel Majestic Jupiter este inconjurat de o gradina frumos amenajata cu plante exotice si autohtone, alei si bancute.
Hotelul dispune si de 3 sali de conferinte cu o capacitate de 20, 60 si 80 de locuri, dotate cu aer conditionat, conexiune la internet si totata aparatura necesara pentru un eveniment corporate.
Camera dubla cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14 mp (cu pat matrimonial sau paturi twin), baie cu dus, balcon. Capacitate: - 2 adulti; - 2 adulti + 1 copil (0 pana la 14 ani neimpliniti), fara pat suplimentar obligatoriu; - 2 adulti si 2 copii (0 pana la 14 ani neimpliniti), cu pat suplimentar obligatoriu; - 2 adulti si 1 copil (14-18 ani neimpliniti) cu pat suplimentar obligatoriu. Camera dubla in regim single: cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 14 mp (cu pat matrimonial/twin), baie cu dus, balcon. Capacitate: 1 adult, 1 adult + 1 copil (0 pana la 14 ani neimpliniti) Dotari camera (twin sau matrimoniala): parchet, minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape.
Apartamentul cuprinde un dormitor, living, baie si balcon, suprafata totala 32 mp Capacitate: 2 adulti, 3 adulti + 1 copil (0 pana la 7 ani neimpliniti) sau 2 adulti si 2 copii (0 pana la 14 ani neimpliniti) Dotari apartament: parchet, minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape, canapea extensibila in living.
Solicitarile turistilor de a beneficia de camere alaturate, la etaj sau parter (twin, matrimoniala), cu vedere la parcare sau piscina, nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.
Servicii de masa: Pachetul cu mic dejun: include mic dejun in sistem bufet suedez.
Pachetul cu demipensiune include: mic dejun (08.00-10.00), pranz (13.00-15.00) servite in sistem bufet suedez si bauturile non-alcoolice neimbuteliate (apa, racoritoare, ceai, cafea) si alcoolice neimbuteliate (bere draft, vin de masa draft alb sau rosu, lichior, vodca, coniac) ce pot fi servite doar in timpul pranzului in restaurant sau in locurile special amenajate intre orele: 13.00-15.00.
Pachetul cu all inclusive ofera: - Mic dejun tip bufet suedez (08:00-10:00) - include diferite tipuri de omleta, branzeturi, mezeluri, legume, dulciuri, apa, racoritoare, ceai, cafea) - Gustare (11:00-12:00 - produse de patiserie) - Pranz tip bufet suedez (13:00-15:00 - include supe, ciorbe, mancare gatita, garnituri, salate, legume, fructe, dulciuri) - Gustare (17.00-18.00 - produse de patiserie) - Cina tip bufet suedez (18:30-20:00 include mancare gatita, gratar, garnituri, salate, legume, fructe, dulciuri) - bauturile non-alcoolice neimbuteliate (apa, racoritoare, ceai, cafea) si alcoolice neimbuteliate (bere draft, vin de masa draft alb sau rosu, lichior, vodca, coniac) pot fi servite nelimitat pentru pachetele All inclusive in restaurant sau in locurile special amenajate intre orele: 10.30-20.30. *orele de masa pot suferi modificari. * Dupa ora 20.30 toate bauturile sunt contra cost. * Toate bauturile racoritoare sau alcoolice imbuteliate sunt contra cost.
Pentru turistii care beneficiaza de servicii de masa, este obligatorie purtarea bratarii primite la check in. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare.
Divertisment: - gradina de vara; - piscina exterioara; - terasa si restaurant; - loc de joaca pentru copii; - spectacole de divertisment; - program artistic pe terasa restaurantului.
Facilitati acordate copiilor: Infant 0-2 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si masa in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat). Primul copil de la 2 ani pana la 7 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si masa in functie de pachetul achizitionat de adult (fara pat suplimentar asigurat). Al doilea copil de la 2 ani pana la 14 ani neimpliniti: - achita valoarea mesei la un tarif special in functie de pachetul achizitionat de adult - achita valoarea patului (obligatoriu) la un tarif special in functie de sezon si se acorda un pat suplimentar Primul copil de la 7 ani pana la 14 ani neimpliniti: - achita in mod obligatoriu valoarea mesei (la un tarif special) de acelasi tip cu pachetul achizitionat de adultii insotitori - achita optional valoarea patului in functie de sezon si se acorda un pat suplimentar 2 copii de la 7 pana la 14 ani neimpliniti: - achita fiecare in mod obligatoriu valoarea mesei (la un tarif special) de acelasi tip cu pachetul achizitionat de adultii insotitori - achita valoarea patului (obligatoriu) la un tarif special in functie de sezon si se acorda un pat suplimentar Copiii peste 14 ani (sunt considerati adulti): - achita valoarea mesei integral in functie de pachetul achizitionat de adult - achita valoarea patului (obligatoriu) la un tarif special in functie de sezon si se acorda un pat suplimentar Numarul maxim de copii admis in camerele duble este 2, avand varsta maxima de 14 ani In camera se poate introduce maxim un pat suplimentar. Turistii sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr-un document oficial la check-in.
Servicii gratuite: - Piscina exterioara cu sezlonguri si umbrele (in limita disponibilitatii) - Accesul la piscina este gratuit numai pentru turistii complexului hotelier in intervalul orar 09.00 - 18.00. - Parcare auto (in limita locurilor disponibile). Prestatorul nu percepe taxa pentru parcare, nu retine locuri de parcare pentru turisti si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din masini, deteriorarea acestora in parcare, etc.). - Uscatorul de par si fierul de calcat se imprumuta de la receptie (in limita disponibilitatii) - Curatenie in camera - Schimbare lenjerie si prosoape - Internet wireless: in zona receptiei si a piscinei - Seif pastrare valori la receptie - Camera bagaje - Informatii turistice - Loc de joaca pentru copii - Birou pentru turisti dotat cu PC si imprimanta, conexiune wifi - Rezervarea biletelor la spectacole, teatru, alte activitati - Informatii despre starea vremii - Trezirea turistilor la ora solicitata - Transmiterea de mesaje - Predarea corespondentei turistilor - Comenzi taxi - Sah, table, rummy, carti de joc
Regulament Complex Hotelier Majestic Jupiter: - Check-in-ul se face incepand cu ora 18:00, prezentand actul de identitate pentru inregistrare si pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate, de care turistul este responsabil din acel moment. - Check-out-ul se face pana la ora 12:00. Predarea cheii se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu. Pentru pierderea, degradarea sau nepredarea la check-out a cheii de acces se percepe o taxa de 50 lei. - Solicitarile turistilor de a beneficia de: camere alaturate, la etaj superior sau cu vedere la mare NU se pot confirma pana in momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea. - Pentru turistii care beneficiaza de servicii de masa este obligatorie purtarea bratarilor primite la check-in. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie la tariful din ziua respectiva. - Parcare auto (in limita locurilor disponibile). Prestatorul nu percepe taxa pentu parcare, nu retine locuri de parcare pentru turisti si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din masini, deteriorarea acestora in parcare, etc); - Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta Complexului Hotelier. Este recomandat ca bunurile de valoare sa fie pastrate in seiful de la receptie, unde se predau pe baza unui proces verbal de predare-primire. - Fumatul este strict interzis cu exceptia zonelor exterioare special amenajate. - In incinta Complexului Hotelier nu este permis accesul cu animale de companie. - Prestatorul nu percepe taxa pentru internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau de suprasolicitarea acestuia de catre turisti. - Se interzice intrarea in spatiile destinate personalului. - In incina Complexului Hotelier nu se accepta muzica la volum ridicat, fara aprobarea Prestatorului. - Copiii nu trebuie lasati nesupravegheati. - Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism. - Nu este permis calcatul pe iarba sau distrugerea de vreun fel a vegetatiei. - Este obligatorie pastrarea curateniei, utilizand cosurile de gunoi amplasate in Complexul Hotelier. - Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, atrage raspunderea materiala a acestora. - Pentru orice defectiune din incinta Complexului Hotelier, turistii trebuie sa anunte la receptie cat de repede posibil. - Se interzice cu desavarsire introducerea in spatiile de cazare a paturilor pliante sau a sezlongurilor provenite din afara Complexului Hotelier. Pentru orice persoana in plus se va achita o taxa suplimentara aferenta unui pat suplimentar + valoarea mesei (in functie de varsta si perioada). - Se interzice cu desavarsire introducerea in Complexul Hotelier de armament, arme albe sau substante interzise prin lege. - Se interzice folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator etc.). - Se interzice folosirea prosoapelor si a lenjeriei din camera in alte scopuri (pentru piscina/plaja). - Se interzice cu desavarsire accesul la restaurant/piscina/terasa cu bauturi si produse alimentare provenite din afara unitatii. - Din respect pentru natura si mediu, lenjeria se schimba dupa 3 nopti de cazare, acest lucru fiind specificat si in legislatia in vigoare, conform art.21 din Ordinul 65/2013 pentru aprobarea normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice. - In cazul in care se solicita schimbarea prosoapelor mai des, se percepe o taxa de 15 lei pentru fiecare solicitare, iar pentru mutarea intr-o alta camera si implicit schimbarea completa a lenjeriei, se percepe o taxa de 30 lei. - Preparatele din restaurant si bar se servesc doar in restaurant sau pe terasa acestuia. - Accesul la piscina este gratuit numai pentru turistii complexului hotelier, iar sezlongurile sunt oferite in limita disponibilitatii. - Este interzis turistilor accesul la piscina in cazul in care prezinta simptome de boli transmisibile. - Pentru a folosi piscina este obligatoriu folosirea unui echipament adecvat si a dusurilor inainte de utilizarea acesteia. - Copiii pot sta la piscina doar insotiti de un adult. - Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia.
Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.
Citeste mai mult
Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizator. Dacă continuați, presupunem că sunteți de acord să primiți cookie-uri de pe acest site
Nu ai găsit ce căutai? Solicită o ofertă și îți raspundem imediat!