Descrierea hotelului
Localizare: Hotel California 3*** Cap Aurora este amplasat la limita intre Cap Aurora si Jupiter, la doar cativa metri de plaja.
- **La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter;
- ****Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renumee Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!;
- 2 sezlonguri/camer pe unul dintre sectoarele de plaja;
- Apartamentele sunt formate din living cu canapea extensibila pentru 2 persoane si dormitor;
- Nu se accept cazarea persoanelor cu animale de companie;
- Este obligatorie purtarea bratarii de identificare (primit de la receptia hotelului), pe toat perioada sejurului.
- Sntatea si siguranta oaspetilor si angajatilor sunt extrem de importante, de aceea s-au implementat o serie de msuri de prevenire in linie cu recomandrile autoritatilor. De asemenea, ne rezervm dreptul s efectum modificri asupra programului de functionare si asupra destinatiilor spatilor comune.
Hotel California pune la dispozitie 110 camere duble si 4 apartamente.
Dotri camere: TV color (televiziune prin cablu), telefon direct, internet wifi, frigobar, aer conditionat, balcon. Toate camerele au baie proprie cu dus.
Facilitati hotel: restaurant cu aer conditionat, restaurant terasa la piscin cu muzica live, pizzerie a cuptor cu lemne, bar de zi, piscin exterioar, cocktail bar la piscin, saun, jacuzzi, 2 sli de conferinte, baby-land, plaj privat, parcare (serviciu gratuit, in limita locurilor disponibile, fr rezervare prealabil).
Concept Family All Inclusive:
- Acces si sezlong cu umbrel (in limita disponibilitatilor), la piscina hotelului;
- Acces la saun si jacuzzi la hotel California (cu rezervare prealabil);
- 2 sezlonguri cu umbrel incluse/camer pe plaja Copiilor sau pe plaja California pentru toti turistii cazati in hotelurile Grupului CoHotels;
- La sejur de minim 6 nopti, turistii beneficiaz gratuit de spectacole la Teatrul de Var Jupiter: saptamanal a 3 spectacole (1 iulie - 31 august), o intrare gratuit pentru 2 persoane/camer la Paradis Land a parc de aventur si acces permanent in limita a 3h/zi la Galaxy WaterPark Jupiter;
- Acces inclus - Muzic buna Da! / DJ de renume Da! / Locatie: pe malul mrii! / Buturi: All Inclusive! / In fiecare sear la: DJ & Live music Club CoHotels!;
- Restaurant Delta (AI) - Orchestr live, solisti, trupe de dansatori, momente comice si de magie, animatori, intr-un cuvant spectacol sear de sear;
- Restaurant California (Al)- atmosfera romantica, muzica live, in fiecare seara la terasa piscinei cu vedere la mare;
- Restaurant Fish and Grill- a la carte- In acordurile pianului, pe malul marii ve-ti gusta cele mai savuroase specialitati din carne si peste- serviciu cu plata;
- Internet Wifi gratuit in camere si in spatiile comune;
- Parcare pazita la hotel Delta- serviciu cu plata.
Sistem de servire al meselor si buturilor:
In regim bufet: mic dejun (07.30-09.30), gustare (10.30-11.30), pranz (12.30-15.00), gustare (17.00-18.00) si cin (19.00-21.30). Acestea vor fi servite in spatii special amenajate in cadrul unitatii hoteliere unde beneficiati de serviciile de cazare. Serviciile incep in prima zi de cazare cu cina.
Gustarea de dimineata se compune din doua dintre urmtoarele produse: fructe, fursecuri, crostat, chec etc.
Gustarea de dup-amiaz se compune din doua dintre urmtoarele produse: pizza, focaccia, inghetata, compot de fructe, fructe, etc.
Buturile alcoolice si non-alcoolice incluse se pot servi, astfel:
1. Baruri restaurante in timpul programului de servire al meselor principale : ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice.
2. Baruri plaje in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft.
3. Bar piscin in intervalul 08.00-19.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft.
4. Piano Bar in intervalul 08.00-24.00: ap, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, buturi alcoolice.
Buturi alcoolice incluse: whiskey, vodka, vermut alb/rosu, , crem de whiskey, gin, digestiv.
5. Lobby bar California in intervalul 08.00-24.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft, vin alb/roze/rosu draft, bauturi alcoolice
6. Bar piscina California in intervalul 08.00-23.00: apa, sucuri naturale si carbogazoase, cafea, ceai, bere draft pe toata durata zilei. Bauturi alcoolice si vin alb/roze/rosu draft in timpul programului de servire al meselor principale.
Clubul Copiilor a TOTUL INCLUS pentru turistii Cohotels
Casa cu Povesti a pe scena de sub cupola teatrului din parcul de distractii aBaby Landa vor fi prezentate zilnic spectacole interactive de teatru pentru copii, sustinute de actori profesionisti.
Centrul de Dans si Atitudine a cursurile de initiere in dans si expresie corporal vor fi acompaniate de cursuri Zumba pentru mmici si copii.
Atelierul de Creatie a Intr-un spatiu special amenajat, animatori profesionisti ii vor introduce pe copii in fiecare zi in tainele modelajului, picturii, artei origami. O expozitie va reuni, saptamanal, cele mai reusite creatii ale micilor cursanti.
Scoala de Teatru a pentru toti copiii pasionati de actorie, o trup de profesionisti va sustine zilnic cursuri de initiere in acest univers fascinant. Un spectacol saptamanal, va da ocazia punerii in practic a celor invatate.
Plaja Copiilor a o intreag plaj apartinand grupului Cohotels este amenajat cu tobogane si jocuri gonflabile. O echip de animatori profesionisti se va dedica organizrii jocurilor si concursurilor pentru cei mici. Pe langa amenajrile de plaj, special pentru mmici, ttici si bunici vor fi puse la dispozitie jocuri de table si sah.
Babyland (16.30-22.00) a Unicul parc de distractii interactive pentru copii din Sudul litoralului. Aici veti gsi instalate noile modele de tbogane, plase elastice si curse cu obstacole. In fiecare sear, petrecerile tematice si parada personajelor de poveste ii vor avea ca invitati speciali pe Batman, Spiderman, zana Ariel si mai vechii eroi din povestirile cu pirati si indieni.
Gradinita cu program de babysitting (09.00-11.30 si16.30-19.00)- locul in care iti poti lsa copilul sub atenta supraveghere a animatorilor hotelului. Pentru copii cu varsta cuprins intre 3 si 12 ani.
*Consumatia de la barul Babyland-ului este contra cost.
Regulament cu privire la conditiile generale de prestare a serviciilor hoteliere in grupul Cohotels
1. Ziua hotelier incepe la ora 18:00 si se termin la ora 12:00 a zilei urmtoare. Prelungirea sederiii dup ora 12:00, dar pana in ora 18:00, din ziua stabilit pentru check-out se taxeaz cu 150 lei si se poate face doar cu acordul Prestatorului, in functie de disponibilitate. In cazul in care prelungirea sederii va depasi ora 18:00, aceasta va fi taxat cu 100% din ziua de cazare..
2. Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet suedez, dup urmtorul program: mic dejun (07:30-09:30), gustare (10:30-11:30), pranz (12:30-15:00), gustare (17.00-18:00), cin (19:00-21:30).
3. Este interzis scoaterea alimentelor si buturilor din restaurantul hotelului, chiar dac scopul este pstrarea acestora in camer, mesele servindu-se strict in locurile destinate acestui scop.
4. Este strict interzis accesul in hotel si in restaurant cu alimente si buturi din exterior.
5. Nu servim alcool minorilor si persoanelor aflate in stare avansat de ebrietate.
6. In situatii speciale in care printre clientii hotelului se numr persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dizabilitati, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie informat corespunztor de ctre clientii in cauza pentru a putea oferi solutii pe masura si pentru a evita neplaceri.
7. Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile exterioare ale hotelului special amenajate si dotate cu scrumiere.
8. Tinuta decent este obligatorie atat in receptie, cat si in restaurant. V rugm s nu utilizati mobilierul tapisat imbracand haine ude. De asemenea, v rugm s folositi dusurile de picioare de la intrarea in hotel pentru indepartarea nisipului.
9. Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
10. Clientul este rspunztor fata de Hotel pentru daunele provocate, din culp sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cldirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.
11. Este strict interzis introducerea si folosirea in camerele Hotelului de aparatur electrocasnic (cafetier, storctor de fructe, fierbtor, plit electric etc.).
12. Prestatorul nu isi asum responsabilitatea pentru eventualele daune produse clientilor datorit consumului de produse procurate de acestia din afara spatiului detinut de Prestator.
13. Cazarea tuturor adultilor din camer se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pasaport). Hotelul isi rezerv dreptul de a solicita certificatul de nastere al copiilor.
14. Alocarea camerelor/apartamentelor se face in functie de disponibilitatea de la momentul cazrii, doar de ctre receptie. V asigurm c facem tot posibilul pentru a tine cont de preferintele tuturor oaspetilor, in limita posibilitatilor. Din acest motiv la momentul rezervrii nu garantm un anumit etaj, numr de camer, camere alturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului.
15. Orice depasire a numrului de persoane care au drept de sedere in spatiul inchiriat oblig clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de receptie.
16. Doar oaspetii declarati la cazare au acces la serviciile hotelului, pe baza bratarii primite la check-in.
17. Purtarea bratarii la mana este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achizitionate.
18. Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie.
19. In cazul in care turistii nu sosesc la hotel la data mentionata pe voucher, rezervarea se anuleaz, exceptie facand situatiile in care agentia informeaz hotelul in legtur cu acest aspect si este posibil amanarea.
20. Din dorinta de a proteja si respecta mediul inconjuratorr introducem un concept nou de servire a buturilor, acesta avand rolul de a reduce considerabil utilizarea produselor de unic folosinta in cadrul grupului hotelier Cohotels. Astfel, la intrarea la cazare, fiecare oaspete va primi un card/persoan de la receptia hotelului. In schimbul cardului, la barurile hotelului, unde se vor folosi pahare reutilizabile din policarbonat, oaspetele va primi 1 pahar/persoan cu butura dorit. Dup consumul acesteia, dac oaspetele doreste alt butur, va primi alt pahar la schimbul celui gol. In caz contrar i se va returna cardul dup returnarea paharului gol. La iesirea de la cazare, cardul se va returna la receptia hotelului. Pierderea cardului reprezint pagub si se taxeaz (25 lei/card). Locatiile in care vom adopta aceast modalitate de servire sunt: baruri receptie, baruri piscine si baruri sectoare de plaj.
21. Modalitatea de alocare a sezlongurilor pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin se face pe principiul aprimul venit, primul servita.
22. Ocuparea sezlongurilorr pe oricare dintre sectoarele de plaj si la piscin, inainte de inceperea programului de functionare ale acestora, este interzis. In acest caz prosoapele vor fi ridicate de pe sezlonguri de ctre operatorii plajei/piscinei la inceperea programului de lucru si depozitate la barul unitatii.
23. Unitatea nu isi asum rspunderea in cazul disparitiei bunurilor lsate nesupravegheate la sezlong insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
24. Hotelul nu isi asum rspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului insa ofer suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
25. Prestatorul isi rezerv dreptul de a-si selecta clientela.
26. Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toat durata sederii turistilor in Hotel, in scris, la receptia hotelului. Solutionarea reclamatiilor se va face in maxim 24h de ctre conducerea hotelului. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de ctre Hotel.
27. Pentru sntatea si siguranta oaspetilor si angazatilor am implementat o serie de msuri de prevenire conform recomandrilor autoritatilor in vederea combaterii raspandirii virusului SARSaCoV2. Respectarea acestora este obligatorie si pot fi consultate accesand Ghidul de Igien Cohotels (poate fi descrcat de pe site-urile hotelurilor).
Conform HCL 283/23.12.2020 pentru sezonul estival 2025 se achit o tax de statiune de 5 lei/zi/adult, tax ce va fi achitat la receptia hotelului in momentul cazrii.