Modifica datele

Oferte

Descrierea hotelului



Mera Holiday Resort este este alcatuit din 2 hoteluri - Anca (3* - 131 camere) si Irina (3* - 131 camere).
Hotelul Anca 3* este renovat si modernizat complet in 2024.

Descriere camere Hotel Anca 3* - renovate complet in 2024

Camera dubla matrimoniala are un pat matrimonial (160/200 cm).
Recomandare: camera dubla poate gazdui 2 adulti si 1 copil.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa pentru camerele situate la etaj.

Camera tripla matrimoniala are un pat matrimonial (160/200 cm) si un pat individual (100/200 cm).
Recomandare: camera tripla este destinata cazarii a 2 adulti si 2 copii sau a 3 adulti.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa pentru camerele situate la etaj.

Apartamentul este un ansamblu compus din 1 dormitor cu pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila si baie proprie.
Recomandare: apartamentul poate gazdui pana la 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier.

Servicii incluse (all inclusive):

- Piscina pentru adulti
- Umbrele si sezlonguri la piscina in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la piscina)
- Parcare in limita locurilor disponibile
- Piscina pentru copii incalzita
- Animatori
- Muzica live
- Umbrele si sezlonguri la plaja in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la plaja)
- prosoape plaja/piscina disponibile in camera
- Internet WIFI
- Pat bebe tip tarc la cerere, in limita disponibilitatii
- Beach Bar All inclusive
Plaja privata este situata la aproximativ 800 metri fata de Resort (transport inclus cu autobuzul Mera Hotels, programul va fi disponibil in receptie), pe cordonul Venus - Saturn.

Servicii de masa all inclusive
(in regim bufet, oferite la restaurant):
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00 - 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13:00 - 15:00
- gustarea se serveste zilnic intre orele 16:30 - 18:00
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00 - 21:00
- apa plata, apa minerala, cafea si bauturi racoritoare oferite la restaurant si pe terasa intre orele 07:00 - 22:00
- vinul casei si bere draft oferite la restaurant si pe terasa intre orele 11:00 - 22:00
- vodka, whiskey, crema whiskey oferite la restaurant in timpul mesei de pranz (13:00 - 15.00) si cina (19:00 - 21:00)
Bauturile incluse in pachet nu sunt imbuteliate, acestea se servesc in pahare de unica folosinta (plastic/carton).

Plaja

Va puteti relaxa pe sezlongurile confortabile de la plaja privata care este situata la aproximativ 800 metri distanta.
Oaspetii au la dispozitie in mod gratuit sezlonguri si umbrele la plaja, in limita locurilor disponibile. Plaja privata dispune de beach bar gratuit.

Piscina
Mera Holiday dispune din 2024 de piscina pentru adulti si piscina pentru copii cu apa incalzita.

Programul artistic

Pe terasa restaurantului va puteti bucura in fiecare seara de muzica live.

Restaurantul
Cum experienta turistica nu poate fi niciodata completa fara a integra si latura ei culinara, restaurantul nostru va ofera in regim all inclusive o gama diversificata de preparate, atat din bucataria traditionala romaneasca, cat si din cea internationala. Maestrii laboratorului propriu de patiserie va vor delecta cu cele mai proaspete si gustoase produse.

Parcare
Mera Holiday Resort ofera gratuit locurile de parcare in limita disponibilitatii. Accesul autoturismelor in parcari va fi posibil incepand cu ora 13:00.

Facilitati copii in camera cu 2 adulti:

- un copil 0 - 2.99 ani - beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar; la cerere, se poate oferi patut bebe tip tarc, in limita disponibilitatii
- un copil 3 - 6.99 ani - achita supliment, fara pat suplimentar
- un copil 7-11.99 ani - achita supliment, fara pat suplimentar
- peste 12 ani este considerat adult si achita supliment

Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul (13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul All inclusive. Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00. Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitati.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Prestatorului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.

Prestatorul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Prestatorul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.

Programul de functionare al Restaurantului:
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 07.00 - 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13:00 - 15:00;
- gustarea se serveste zilnic intre orele 16:30-18:00;
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00 - 21:00.

In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta Hotelurilor exceptand balcoanele camerelor si spatiile amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Mera Holiday Resort. Prestatorul are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat. Aceeasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.

Protectia datelor personale
Prestatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Prestatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Siguranta
Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate din incinta (camera, restaurant, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Prestatorul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul spatiilor Prestatorului sau datorate neatentiei.

Obligatiile Turistului
La Check in turistii vor primi bratara care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului.
Accesul la restaurant si plaja se va face numai in baza bratarii.
Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este raspunzator fata de Prestator pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Prestatorului.
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele Prestatorului a aparaturii electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in Hotel.

Conform Hotararii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia, toti turistii cu varsta peste 18 ani vor achita la check-in taxa de statiune in valoare de 5 lei/persoana/zi.

Conduita
Prestatorul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Resortului sau deranjeaza alti turisti. Prestatorul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Prestatorului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENTULUI in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor.
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Prestatorului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Prestatorului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Prestatorului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Prestatorul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Prestatorul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale.
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.

Legea aplicabila. Litigii
Drepturile si obligatiile partilor prevazute de Termeni si Conditii Generale, precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Dispozitii finale
Resortul are dreptul sa modifice unilateral oricand T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabila Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusa la cunostinta prin orice mijloc (afisare, e-mail, etc.).
Turistul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea Termenilor si conditiilor generale pe intreaga durata a sederii.
Prin efectuarea unei rezervari sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitatile de cazare apartinand prestatorului de servicii hoteliere Puntosmart Holiday SRL, Agentul se obliga sa obtina de la Turistul/clientul sau acceptul expres cu privire la Termenii si conditiile generale (T.C.G.) mai jos enuntate, care stabilesc caracteristicile pachetului turistic, conditiile din Anca - Irina Holiday si regulile de comportament din Hotel pentru client/turist precum si sanctiunile aplicabile acestora in caz de incalcare.
Daca clientul/turistul nu este de acord cu una sau mai multe conditii/reguli va solicitam sa nu vindeti catre turist/client pachetul de servicii turistice in conditiile oferite de Prestator, deoarece raspunderea integrala va apartine Agentului.
Prestatorul are o obligatie de diligenta in ceea ce priveste mentinerea serviciilor oferite la nivelul calitativ si cantitativ expus, nefiind raspunzator pentru lipsa unor servicii din motive straine de culpa sa.

Harta

 
 

Alte hoteluri in destinatie

PALACE LAKE MEZOTERMALE

Venus, Jud. Constanta, Romania

de la 964 Lei/pers

AVENUE VENUS

Venus, Jud. Constanta, Romania

de la 561 Lei/pers

MERA RESORT cm

Venus, Jud. Constanta, Romania

de la 2895.5 Lei/pers